Tulevat tapahtumat

Kevätkausi tammikuu - toukokuu 2018

Kässämarttojen kevät

Kässämartat kokoontuvat kevätkaudella kerran kuukaudessa, pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 13 - 15. Päivämäärät ovat seuraavat:

• tammikuu: 10.1.
  • helmikuu: 7.2.
  • maaliskuu: 7.3.
  • huhtikuu: 4.4.

Paikkana on aina Bar Komppis (katujen Calle Isaac Peral 3 / Av. Nuestro Padre Jesús Cautivo 10 kulmassa, Los Boliches, Fuengirola) . Kaikki ovat tervetulleita - niin martoiksi aikovat kuin uudet ja entiset marttajäsenet! Kaappaa käsityö kainaloon ja tule mukaan.

Kysy lisää puheenjohtaja-Sirpalta tai kässämarttojen koordinaattori-Seijalta vaikka tällä yhteydenottolomakkeella.

Kässämartat kokoontuvat ke 10.1. klo 13 - 15

Bar Komppiksessa. Tervetuloa entiset ja uudet kässähenkiset.

Marttailta: Kodinhoitoa ja siivousta luonnonmukaisin ainein, ma 29.1. klo 16, SanDeli

Marttaillan teema on toivottu uusinta muutaman vuoden takaa. Aiheesta alustaa Suvi Kauranen. Illan aikana nautitaan SanDelin hyviä herkkuja, tarjoilumaksu on 8 €. Ilmoittautumiset viikkoa ennen (ma 22.1.) marttapostiin tai vaikka lomakkeella.

Marttailta / kurssi: Syödään yhdessä - ruisleipää!

Kurssi pidetään tammi-helmikuussa, tarkempi ajankohta varmistuu pikapuoliin. Paikkana seurakuntakoti, Los Boliches.

Valmistamme Suomen kansallisruokaa eli ruisleipää. Kaarinan resepteillä ja ohjeistuksella tehdään kahdenlaista ruisleipää: juureen tehtyä ja hiivatonta.

Helmikuu - huhtikuu

ma 5.2.     Marttailta: Uusien marttojen ilta, Sainio, Torremolinos klo 16. Ilmoittautuminen viikkoa ennen (29.1.).

ti 6.2.        Marttapäivystys, Kirjakauppa Hemingway klo 13 – 15

ke 7.2.       Kässämartat, Bar Komppis klo 13 – 15

ti 13.2.       Marttailta: Laskiaistapaaminen.

ti 27.2.      Yhdistyksen vuosikokous, Bar Komppis klo 16. Ilmoittautuminen (tarjoilujen takia) viikkoa ennen (20.2.).

ti 6.3.        Marttapäivystys, Kirjakauppa Hemingway klo 13 – 15

ke 7.3.       Kässämartat, Bar Komppis klo 13 – 15

ke 14.3.    Garderobi: Vaatteiden ja asusteiden kierrätys- ja tuunauspäivä, Bar Komppis klo 13 – 15. Tuo ja vie maksutta. Kässämartat organisoivat.

maalis/huhtikuu       Tutustumisretki: Hedelmä- ja vihannespäivä, Malagan kauppahalli. Tarkempi ajankohta sovitaan myöhemmin. Kauden tuotteet, smoothiet yms. aiheeseen liittyvät. Lähtö sovittuna päivänä Fuengirolan klo 10 junalla, kokoontuminen Los Bolichesin asemalla klo 9.50.

ke 28.3.    Kurssi: Pääsiäiskakkujen koristelu / Raili Laakso, Sirpan luona klo 16 – 18. Voit tuoda oman kakkupohjan, koristeet voi lunastaa kurssilla. Ilmoittautumiset viikkoa ennen (21.3.). Ilmoita samalla, onko sinulla oma kakku J vai tehdäänkö sinulle sellainen etukäteen. Pieni osallistumismaksu.

ti 3.4.        Marttapäivystys, Kirjakauppa Hemingway klo 13 – 15

ke 4.4.      Kässämartat, Bar Komppis, klo 13 – 15

ke 11.4.     Marttaretki: Mijas (suunnitelmissa suklaatyöpaja ja jokin muukin tutustumiskohde). Ilmoittautuminen viikkoa ennen (4.4.).

to 26.4.    Kevätkauden päättäjäiset.

Tulossa...?

Esitä marttahallitukselle toiveesi ja ideasi vaikka tällä lomakkeella!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marttailtojen ja -retkien ja Kässämarttojen lisäksi on nuorisotoimintaa sekä Ruokapiirin kokoontumiset.

Pysy kuulolla :)

♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦  ♦♦♦♦

Seuraa sivuja ja tiedotusta  myös Facebookissa! Jäsenet saavat tapahtumatiedot ohjeineen suoraan sähköpostiin.

Onko mielessäsi jokin marttailumuoto,

jonka Aurinkorannikolle haluaisit?

Jos sinulla on ehdotuksia, laita viesti.

Uudenmaan piirin kurssit ja tapahtumat

löydät piirin sivuilta!